Administratorem jest spółka Davis BB Park spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedziba w Bielsku – Białej (43-300) przy ul. Chełmońskiego 18, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 00009591261, REGON: 521430823, NIP: 5472230307.
Usługi Ceylon Ayurveda są wykonywane w siedzibie ul. Łowiecka 49 43-300 Bielsko-Biała.
Usługi mogą być zamawiane bezpośrednio w siedzibie, drogą telefoniczną, a także drogą mailową.
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług Ceylon Ayurveda. Reguluje on kwestie konieczne do zapewnienia bezpiecznego świadczenie usług i obowiązuje wszystkich Klientów, niezależnie od sposobu zamówienia usługi.
Przystępując do korzystania z usług Ceylon Ayurveda Klient jednocześnie oświadcza, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
Podstawowe Zasady wykonywania zabiegów
Masaże wykonywane w Ceylon Ayurveda wykonywane są przez osoby posiadające uprawnienia, doświadczenie zawodowe oraz niezbędne umiejętności.
Klientem Ceylon Ayurveda może zostać osoba pełnoletnia, bądź niepełnoletnia za zgodą rodziców i w obecności rodzica lub opiekuna prawnego.
Na terenie Gabinetów nie mogą przebywać zwierzęta.
Obowiązuje zakaz spożywania alkoholu oraz palenia wyrobów tytoniowych (w tym również e-papierosów).
Wchodząc do Ceylon Ayurveda należy zdjąć buty i zostawić je przy wejściu, Klient dostaje obuwie zamienne w ,którym będzie poruszać się po salonie masażu.
Należy wyłączyć urządzenia mobilne lub włączyć tryb cichy.
Podczas zabiegów lub w poczekalni należy zachować cichy ton głosu, aby nie przeszkadzać pacjentom w trakcie zabiegów.
Klient Ceylon Ayurveda jest zobowiązany do przyniesienia własnego ręcznika (duży ręcznik).
W salonie masażu używa się wyłącznie ręczników jednorazowych, które wymieniane są po każdym zabiegu.
Po wykonanym zabiegu Klient może skorzystać z łazienki w której znajduje się prysznic.
Zapisy na Wizytę
Zapisanie się na Wizytę oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Do Centrum Ceylon Ayurveda obowiązują zapisy. Terminy są ustalone osobiście, telefonicznie lub drogą mailową.
Płatność należy uregulować dopiero po wykonanym zabiegu masażu.
Rezerwacja wizyty jest równoznaczna ze zgodą na wypełnienie przed pierwszą wizytą Karty Klienta, na której umieszcza się podstawowe dane osobowe i zapisuje wszelkie dolegliwości i schorzenia ( o ile takie występują), W razie jeśli dolegliwości i schorzenia mogą źle wpłynąć na zdrowie pacjenta podczas masażu, personel może odmówić wykonania zabiegu.
Anulowanie wizyty
Klient ma możliwość bezpłatnego przełożenia lub odwołania zarezerwowanego masażu, prosimy kontaktować się wtedy drogą telefoniczną najszybciej jak to jest możliwe.
W przypadku przeziębienia, grypy lub innej infekcji prosimy o odwołanie wizyty z uwagi na ryzyko zarażenia personelu salonu masażu.
Wizyta w Gabinecie
Klient zobowiązany jest do przybycia 5-10min przed umówioną godziną w celu przygotowania się do masażu, umówiona godzina jest godziną jego rozpoczęcia.
Personel Ceylon Ayurveda zobowiązany jest do poszanowania prywatności oraz intymności klienta.
W przypadku odczucia przez Klienta dyskomfortu lub złego samopoczucia w trakcie lub po zabiegu, klient zobowiązany jest natychmiast poinformować o tym osobę wykonującą masaż.
Personel Ceylon Ayurveda ma prawo do odmówienia lub przerwania masażu Klientowi, który jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. W takim przypadku, za zabieg zostanie pobrana opłata, jak za zabieg, który się odbył.
Personel Ceylon Ayurveda ma prawo do odmówienia lub przerwania masażu, jeśli spotka się z zachowaniem nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje (propozycje seksualne, agresja itp). W takich przypadkach zostanie wezwana Policja a opłata za zabieg zostanie pobrana, jak za zabieg, który się odbył.
Bezpośrednio po zakończonym masażu. Klient zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za wykonaną usługę. Do form płatności należą: Gotówka, karta płatnicza lub Blik.
Klienci Ceylon Ayurveda odpowiadają za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu, do pełnej ich wartości. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiadają rodzice lub opiekunowie prawni.
Reklamacje
Wszelkie sprawy nieuregulowane niniejszym Regulaminem rozstrzyga się w oparciu o Kodeks Cywilny.
Reklamacje oraz skargi można składać pisemnie na adres salonu lub mailowo. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni.